CUI 40043078 / REG. COM. F40/2164/2018
DUMITRU ADRIAN - PETRICA P. F. A.
Fotograf I Cameraman I Videograf I Nunta I Botez | Bucuresti
banner_head.jpg
HomeNoutatiDespre mine Curriculum VitaeDiplomeColaboratoriRecenzii clientiEchipament Lista echipament fotoGalerie foto echipamentPreturi Oferta nunta 2019Oferta botez 2019Filmare dronaCabina fotoGheata carbonicaPredare materialAgenda nuntaGalerie fotoNuntaBotezDiverseInformatii utileDetaliere pacheteIntrebari frecventeProtectia datelor (GDPR)Blog fotograf evenimenteContact
HomeNoutatiDespre mine Curriculum VitaeDiplomeColaboratoriRecenzii clientiEchipament Lista echipament fotoGalerie foto echipamentPreturi Oferta nunta 2019Oferta botez 2019Filmare dronaCabina fotoGheata carbonicaPredare materialAgenda nuntaGalerie fotoNuntaBotezDiverseInformatii utileDetaliere pacheteIntrebari frecventeProtectia datelor (GDPR)Blog fotograf evenimenteContact

INTREBARI FRECVENTE


01. NE-AR PLACEA SA FITI FOTOGRAFUL NOSTRU DE NUNTA. CARE ESTE PROCEDURA DE URMAT?

Primul lucru este sa va interesati daca sunt disponibili la data cand va avea locul evenimentul Dvs. Ideal ar fi sa avem si o intalnire face-to-face, in care sa punem la punct toate detaliile. Pentru rezervarea datei este necesar sa semnam un contract si să achitati un avans de 10% din valoarea totala a contractului. Contractul confera ambelor parti garantia seriozitatii colaborarii.

02. IN CAZUL UNEI COLABORARI, CINE VA FI FOTOGRAFUL EVENIMENTULUI, DVS SAU UN ALT FOTOGRAF?

Eu voi fi fotograful Dvs. Pentru a putea avea garantia unei lucrari bine realizate si pentru a putea mentine controlul asupra calitatii ei, ma ocup in mod direct atat de fotografiere cat si de prelucrare. Angajamentele fotografice contractate sunt onorate de mine personal, nu de alte persoane pe care le trimit in locul meu.


03. DE UNDE SUNTETI? VA DEPLASATI SI IN ALTE ORASE? DAR IN STRAINATATE?

Noi locuim in Bucuresti, dar ne deplasam oriunde in tara, cu conditia decontarii costurilor de transport dus-intors si (acolo unde e cazul), asigurarea cazarii pentru 1 noapte. In cazul evenimentelor desfasurate in afara tarii, se vor deconta costurile de transport dus-intors cu avionul, de preluare de la aeroport (si retur) si de cazare pentru 1 noapte.


04. CE EXPERIENTA AVETI IN ACEST DOMENIU?

Avem suficienta experienta incat sa va satisfacem toate cerintele in materie de fotografie de eveniment.

05. CE ECHIPAMENT VETI FOLOSI LA NUNTA / BOTEZUL NOSTRU?

Trusa mea foto contine aparatura fotografica din gama high-end de la Canon, aparatura care imi permite sa fotografiez in orice conditii si sa am in permanenta rezultatele dorite. Pentru situatia (neplacuta, dar posibila) in care ceva din trusa mea foto se strica in timpul evenimentului, detin intotdeauna echipament de back-up.

06. PE CE TIP DE SUPORT VOM PRIMI FOTOGRAFIILE?

Toate pachetele foto - video VIP (nunta sau botez) includ predarea materialului pe stick USB 3.0, ambalat intr-o frumoasa cutie cu doua compartimente, unul pentru stick-ul USB si unul pentru fotografii format 10 x 15 cm. Atat cutia cat si carcasa stick-ului sunt confectionate din lemn de stejar, vopsite in culoare alba si personalizate prin tehnologie laser. De asemenea, atat materialul foto, cat si cel video, se pot trimite la cerere pe e-mail sub forma de arhiva (cu link de descarcare), pentru o trimitere usoara si rapida catre invitatii Dvs.


07. CATE FOTOGRAFII VOM PRIMI DE LA EVENIMENTUL NOSTRU?

Nu lucrez la cantitatea de fotografii, asa incat ma feresc sa avansez cifre in ceea ce priveste numarul de fotografii. Pe mine, ca si fotograf, ma intereseaza sa livrez imagini de buna calitate si sa suprind fiecare moment important al evenimentului Dvs.

08. FOTOGRAFIILE PREDATE VOR FI PRELUCRATE? IN CE CONSTA PRELUCRAREA?

Dupa terminarea nuntii, fotografiile vor trece printr-un proces complex ce include descarcarea acestora, sortarea fotografiilor de mai multe ori, editarea sau prelucrarea individuala a fotografiilor la nivel de contrast, luminozitate, balans de alb, detalii in straluciri sau umbre, saturatia culorilor, incadrare si diferite efecte artistice si apoi fotografiile vor fi exportate in format JPG, la dimensiuni de print.

09. CARE ESTE TERMENUL DE PREDARE AL FOTOGRAFIILOR?

Termenul maxim de predare al materialului foto este de maxim 60 zile calendaristice.

10. CAT TIMP STATI LA NUNTA NOASTRA?

Prezenta noastra nu este conditionata de un anumit numar de ore. In ziua nuntii stam de obicei de la inceputul evenimentului (de la cununie civila, sau pregatiri, in functie de pachetul ales) pana la sfarsitul petrecerii dupa momentul cel dulce al tortului, aruncarea buchetului si alte traditii (nu mai tarziu de ora 05:00 AM).

11. DORIM SA VIZIONAM O NUNTA INTREAGA. ESTE POSIBIL ACEST LUCRU?

Cu mare placere. Putem stabili o intalnire pentru a face acest lucru si pentru a discuta detaliile posibilei noastre colaborari.

12. FACETI SI SEDINTE FOTO TRASH THE DRESS (TTD)?

Desigur. Acestea reprezinta o sesiune foto dupa nunta in care putem face orice. Orice nu inseamna neaparat stricarea rochiei Dvs.

13. CE ACCESORII TREBUIE SA ADUCEM PENTRU SEDINTA FOTO TTD?

Accesoriile nu sunt obligatorii pentru acest tip de sedinta, insa daca doriti puteti aduce ceea ce va reprezinta pe voi, hobby-urile voastre, lucruri pe care le aveti sau le faceti in comun, sau accesorii romantice si vintage pe care le puteti inchiria de la o agentie de decoratiuni.

14. CAT DUREAZA O SEDINTA FOTO DE NUNTA?

De regula, este recomandat sa rezervati cel putin o ora pentru realizarea sedintei foto din ziua evenimentului. In cazul sedintelor foto de logodna sau cele de dupa nunta (Trash The Dress), acestea dureaza intre 2 si 6 ore, in functie de complexitatea acesteia.

15. PE CINE PUTEM LUA CU NOI LA SEDINTA FOTO?

Pe cine vreti voi, Insa experienta ne-a aratat ca e bine sa fie cat mai putine persoane la sedinta foto. Astfel ne putem concentra cu totii la sedinta foto si evitam sa plictisim alte persoane. De regula, puteti fi insotiti de catre nasi, cavalerul si domnisoara de onoare. Fotografiile de grup sau fotografiile formale cu voi si cu invitatii le putem realiza la Casa Casatoriilor, la biserica sau la restaurant.

16. CARE ESTE PRETUL PENTRU FOTOGRAFIEREA SI FILMAREA CUNUNIEI CIVILE IN ALTA ZI DECAT NUNTA?

In cazul in care cununia civila se desfasoara intr-o alta zi decat nunta, pretul pachetului ales va creste. In cazul in care aceasta se desfasoara intr-o alta sambata, nu va putem garanta disponibilitatea noastra.

17. NE PUTETI OFERI SI FILMARE PENTRU EVENIMENTUL NOSTRU?

Desigur. Daca va decideti sa colaborati cu noi va punem la dispozitie cativa dintre cameramanii cu care lucram.

18. PUTETI FACE VIDEOCLIP "BEST MOMENTS"? CAT COSTA?

La inceputul fiecarui montaj video, facem un scurt videoclip al nuntii, sau rezumat al celor mai importante etape, care de obicei are o lungime intre 3 si 5 minute si surprinde toate momentele importante pe un fundal muzical potrivit cu dinamica clipului. Acest serviciu este inclus in pretul pachetelor foto + video.

19. FOLOSITI ECHIPAMENT PENTRU STABILIZAREA IMAGINII?

In primul rand, folosim camere cu stabilizator profesional incorporat, pentru filmari stabile. De asemenea folosim trepied, monopied, steadycam, in functie de situatie. De asemenea, acolo unde locul ne permite, putem folosi o macara sau un slider profesional.

20. CATE ORE DE FILMARE PRIMIM?

In general montajul final are in jur de 2-3 ore. Din experienta va putem spune ca un film mai lung de 3 ore nu poate fi vizionat cap-coada fara sa va plictisiti si sa incepeti sa derulati prin filmare.

21. IN CAT TIMP VOM PRIMI FILMAREA DE LA NUNTA NOASTRA?

Imediat dupa terminarea nuntii, filmarea va ajunge la colegul nostru, specializat in montaje video. Termenul  de predare al materialului video este de maxim 60 de zile lucratoare.

Servicii foto video complete pentru nunta / botez: fotograf nunta, fotograf botez, fotograf bucuresti, poze nunta, poze botez, fotografii de nunta, fotografii botez, fotograf nunta bucuresti, fotograf botez bucuresti, cameraman nunta, camaraman botez, filmare nunta, filmare botez, cameraman nunta bucuresti, cameraman botez bucuresti,